Середа, 22.01.2025, 15:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Пісківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міністерство освіти
Харківський центр
Педагогічна преса

Блог

Головна » Блог Проценко Катерини Анатоліївни
Співпраця з родинами,
діти яких потребують інклюзивного навчання та виховання
Як відомо, інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.
Залучення родини є однією з базових складових інклюзивної освіти.
Значення співпраці між школою і сім'єю для успішного навчання учнів неможливо переоцінити. У традиційній концепції батьківського залучення провідними дійовими особами виступали вчителі, тоді як батькам часто відводилася пасивна роль. Новий підхід до розвитку такої співпраці ґрунтується на принципах активної участі, коли родини та школи працюють разом і будують свої стосунки на засадах партнерства. У цьому процесі беруть участь сім'ї, педагоги та інші представники шкільної спільноти; вони спільно намагаються створювати оптимальні умови для навчання ... Читати далі »
Категорія: Блог Проценко Катерини Анатоліївни | Переглядів: 408 | Додав: pisky-skol | Дата: 01.12.2017 | Коментарі (0)

Гіперактивний розлад
з дефіцитом уваги у дітей
Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (ГРДУ) – це розлад самоконтролю, який означає дефіцит уваги, проблеми контролю над бажаннями і високий рівень активності. Переважно цей розлад не тимчасовий і не минає з віком.
Основні симптоми
1.Неуважність:
- часто не в змозі зосередитись на деталях або робить помилки через неуважність у виконанні шкільних завдань чи якихось фізичних дій/вправ;
- часто має проблеми з утриманням уваги на завданні або грі;
- часто губить або забуває речі, необхідні для виконання завдань або іншої діяльності (наприклад, записи домашнього завдання, книжки, ручки, інструменти, іграшки);
- легко відволікається на сторонні подразники;
- часто не слухає, коли до нього говорять.
2.Надмірна активність:
- не може всидіти на місці, постійно рухається;
- багато бігає і «все перевертає» там, де цього робити не варто;
- не здатен тихо, спокі ... Читати далі »
Категорія: Блог Проценко Катерини Анатоліївни | Переглядів: 395 | Додав: pisky-skol | Дата: 01.12.2017 | Коментарі (0)

Етика спілкування
з людьми, які мають обмежені фізичні або інтелектуальні можливості
Особливості спілкування.
Ставте на перше місце людину. Використовуйте: «людина з інвалідністю», а не «інвалід». Вживайте словосполучення «людина на візку», а не «інвалід на візку». Інвалідний візок – це засіб, який забезпечує індивідуальну мобільність. Запобігайте використанню негативних слів, наприклад, «каліка» чи «нещасний».
Спілкування з людьми, які користуються інвалідними візками чи мають обмежену мобільність
Люди, які користуються інвалідними візками, мають різні можливості. Хтось із них може користуватись руками та долонями (п'ястком), інші можуть встати з інвалідного візка та пройти певну відстань.
Коли ви спілкуєтесь з людиною, яка користується інвалідним візком, принесіть стілець і сядьте на одному рівні з нею. Якщо це зробити неможливо, то трохи відійдіть, щоб вона могла дивитись вам у вічі, не напружувала шию.
Не перехиляйтесь через людину, ... Читати далі »
Категорія: Блог Проценко Катерини Анатоліївни | Переглядів: 313 | Додав: pisky-skol | Дата: 01.12.2017 | Коментарі (0)

Тренінгове заняття для педагогів «Розвиток стресостійкості, як профілактика емоційного вигорання педагогів»
Мета: ознайомити педагогів з поняттям "синдром емоційного вигорання", його основними причинами і симптомами, визначити основні умови збереження емоційного здоров'я педагога; підвищити самооцінку педагогів, їх впевненість у собі; створити умови для психологічного розвантаження педагогів; надати інформацію про сучасні техніки і прийоми стабілізації емоційного стану педагогів.
Завдання: навчити педагогів практичним навичкам боротьби з «синдромом емоційного вигорання»
Створити в групі атмосферу емоційної свободи та відкритості, дружелюбності і довіри один до одного.
Формувати професійні якості: комунікативні здібності, рефлексію, здатність до емпатії.
Матеріали: аркуші паперу, ручки, відро для "сміття", ваза, записки з побажаннями

Хід семінару:
Привітаннях
Психолог. Сьогодні добре знайомим явищем у навчальних закладах є с ... Читати далі »
Категорія: Блог Проценко Катерини Анатоліївни | Переглядів: 1107 | Додав: pisky-skol | Дата: 01.12.2017 | Коментарі (0)

Тема: «Я прийшов в цей світ, щоб мене любили»
Мета: З’ясувати суть поняття насильства. Розвивати знання про відповідальність своїх дій , вчинків, розвивати уміння брати приклад з хорошої поведінки людей. Надати інформацію про те, як можна захистити себе, свою гідність і свої права, але розкрити питання нерозривної єдності прав і обов’язків.
Обладнання: Конституція України, Кримінальний кодекс України, Конвенція ООН про права дитини, плакати « Структура заняття», « Правила групи», « Наші очікування», аркуші паперу, фломастери, маркери, роздатковий матеріал, стікери.
Хід проведення:
1. Вступне слово ( 5 хв)
- Добрий день дорогі друзі. Я рада бачити вас в нашому дружньому колі. Тема нашого сьогоднішнього заняття – тренінгу непроста і дуже актуальна. Розпочнемо його такими словами Олени Більської.
Я маю право жити на землі.
Творити, дихати, учитись.
Примножувать багатства всі її,
Своєю Україною гордитись.
Я маю право Укр ... Читати далі »
Категорія: Блог Проценко Катерини Анатоліївни | Переглядів: 334 | Додав: pisky-skol | Дата: 01.12.2017 | Коментарі (0)

Година спілкування
«Де живуть страхи?»
Завдання
- Ознайомити дітей із поняттям «страх», «побоювання», «боязнь», показати смислову відмінність цих понять;
- розвивати в дітей уміння концентрувати увагу на своїх внутрішніх проблемах пов’язаних із нічними страхами;
- Розвивати логічне мислення, мовні та комунікативні навички, творчі здібності;
- Формувати навички толерантного ставлення до ровесників;
- - сформулювати поради, які допоможуть подолати нічні страхи і страх темряви, переконатися в тому, що діти засвоїли рекомендації.
Матеріали :скринька з люстерком; музичний уривок із чарівною музикою фрагмент з мультфільму «Крихітка Єнот» «Зовсім не страшно»
Технічні засоби: відеоапаратура, проектор
Психолог : Діти перш ніж ми почнемо спілкуватися, нам потрібно привітатися. Добрий день , дівчатка-краса і чарівність класу. Вітаю хлопчиків-силу і мужність класу.
Прошу сідати.
Сьогодні на вас чекає незвична зустр ... Читати далі »
Категорія: Блог Проценко Катерини Анатоліївни | Переглядів: 578 | Додав: pisky-skol | Дата: 01.12.2017 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Освіта.ua

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz